Firmy na całym świecie niezależnie od wielkości i branży w jakiej działają są postawione przed koniecznością spełniania określonych wymagań. Wymagania te dyktują zarówno klienci, kontrahenci, jak i instytucje m.in. banki czy instytucje państwowe.

Wymagania co do spełniania określonego poziomu jakości oferowanych towarów i usług są coraz większe.

Pożądane stały się takie elementy zarządzania firmą jak przewaga nad konkurencją, wzrost zaufania klienta czy prestiż na rynku krajowym i zagranicznym.

Aby jednak powyższe korzyści zaistniały, niezbędne jest wprowadzenie w przedsiębiorstwie sprawnego systemu zarządzania nim.

Taki system, który będzie odpowiadał na wymagania prawne stawiane przez rynek, obliguje do opracowania konkretnego i dopasowanego do działalności firmy modelu zarządzania.

Jako jedna z dłużej działających firm w zakresie doradztwa i kompleksowego wdrażania systemów zarządzania jakością, oferujemy swoje usługi odnośnie standardów:

  • ISO 9001
  • ISO 13485
  • ISO 14001
  • ISO 18000
  • ISO 22000
  • ISO 27000
  • ISO 28000
  • HACCP
  • GMP
  • GHP
  • GMP+
  • BRC
  • IFS
  • REDCERT
  • AQAP
  • WSK
  • IATF 16949

oraz RODO.

Gwarancję zastosowania się do określonych standardów daje uzyskanie certyfikatu systemu zarządzania na zgodność z wymaganiami określonej obowiązującej normy.

Uzyskanie preferowanego certyfikatu systemu zarządzania wymaga spełnienia określonych warunków, co ostatecznie prowadzi co ulepszenia funkcjonującego do tej pory systemu.

Pierwszym krokiem jest przeprowadzenie audytu wstępnego w przedsiębiorstwie, który ma na celu określenie ewentualnych niezgodności z obowiązującą normą, a także wskazanie obszarów organizacji, które wymagają poprawy.

Jako firma działająca na rynku wiele lat, Partner pomaga w wyborze firmy ceryfikującej. Korzystamy z usług wyłącznie akredytowanych jednostek certyfikujących.

Jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem bezpłatnej wyceny wdrożenia systemu zarządzania jakością i jego certyfikacji, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego, lub bezpośredni kontakt telefoniczny